Published: 2024-05-24
Fonseca, Journal of Communication
GUTIÉRREZ-SAN-MIGUEL
1-4
LAS NARRATIVAS INMERSIVAS COMO AGENTES PROSOCIALES
Dr. Francisco-Julián MARTÍNEZ-CANO, Dra. Begoña IVARS-NICOLÁS, Dr. Richard LACHMAN
5-9
IMMERSIVE NARRATIVES AS PROSOCIAL AGENTS
Dr. Francisco-Julián MARTÍNEZ-CANO, Dra. Begoña IVARS-NICOLÁS, Dr. Richard LACHMAN
5-9
REALIDAD VIRTUAL EN SALUD MENTAL Y EN LA REHABILITACIÓNDE CONDUCTAS VIOLENTAS
Nicolás BARNES, Dra. Melody TORAO-ANGOSTO, Dr. Mel SLATER, Dra. Maria V. SANCHEZ-VIVES
10-46
VIRTUAL REALITY FOR MENTAL HEALTH AND IN THEREHABILITATION OF VIOLENT BEHAVIOURS
Nicolás BARNES, Melody TORAO-ANGOSTO, Mel SLATER, Maria V. SANCHEZ-VIVES
10-46
Dra. Illya SZILAK
47-64
EXPLORING THE ETHICAL DIMENSIONS OF VIRTUAL PRODUCTION: LESSONS FROM QUEERSKINS: FLY ANGEL SOUL
Dr. Illya SZILAK
47-64
Dña. Beatriz DEL CAZ PÉREZ, Dr. Javier MORAL MARTÍN, Dr. Fernando CANET CENTELLAS
65-84
Dña. Beatriz DEL CAZ PÉREZ, Dr. Javier MORAL MARTÍN, Dr. Fernando CANET CENTELLAS
65-84
LA INTERACTIVIDAD COMO IMPULSOR PROSOCIAL EN EL LAB DE RTVE
Dra. Saida SANTANA MAHMUT, Dr. Gustavo MONTES RODRÍGUEZ, Dr. Vicente SANZ DE LEÓN
85-116
INTERACTIVITY AS PROSOCIAL DRIVER IN THE RTVE LAB
Dra. Saida SANTANA MAHMUT, Dr. Gustavo MONTES RODRÍGUEZ, Dr. Vicente SANZ DE LEÓN
85-116
Dr. Lucía RODRÍGUEZ GARCÍA DE HERREROS
117-133
HARRY POTTER Y LA PUBLICIDAD TRANSMEDIA
Dr. Víctor ÁLVAREZ-RODRÍGUEZ, Dra. Isabel PALOMO-DOMÍNGUEZ
134-149
¿QUÉ ES EL POSTHUMOR CINEMATOGRÁFICO? UNA APROXIMACIÓN SEMÁNTICO SINTÁCTICA AL GÉNERO
Alejandro MORALA GIRÓN
150-166
Mg. Gerardo KARBAUM PADILLA, Dr. Daniel BARREDO IBÁÑEZ, Mg. Carlos REJANO PEÑA, Claudia CHURA PILCO
167-189
Dr. Sergio GUTIÉRREZ-MANJÓN, Dra. Mar MARCOS MOLANO, Dr. Sergio ÁLVAREZ GARCÍA
190-216
USOS Y EFECTOS DE LAS TECNOLOGÍAS INMERSIVAS DESDE UNA PERSPECTIVA GENERACIONAL
Dra. Gema BONALES-DAIMIEL, Eva Citlali MARTÍNEZ-ESTRELLA, Dr. Alejandro TAPIA-FRADE
217-239
REPRESENTACIONES DE LA VEJEZ EN LOS LARGOMETRAJES ANIMADOS DE PIXAR ANIMATION STUDIOS
Dra. Ingrid ZACIPA- INFANTE, Dra. Victoria TUR-VIÑES
241-260
ARTE AUDIOVISUAL INMERSIVO: ANTECEDENTES Y LÍNEASFUTURAS
Mgt. Manuel Emilio MARÍ-ALTOZANO, Dra. Ana SEDEÑO-VALDELLÓS
259-275
LA (IN)EXISTENTE PROMOCIÓN DE LAS LENGUAS NOHEGEMÓNICAS EN EL SECTOR CINEMATOGRÁFICO
Rocío del Pilar SOSA-FERNÁNDEZ
276-279
CULTURAL INFLUENCE ON THE TRANSLATION OF ‘ECLIPSE’ NOVEL BY STEPHENIE MEYER: A SEMIOTIC PERSPECTIVE
Sesilia Seli
280-293
CORRELATION ANALYSIS ON THE AWARENESS AND EDUCATIONAL ACTIVITIES OF CHINESE OPERA SONG, “XIGE (戏歌)”
Yoon Yang, Seungyon-Seny Lee
294-307
Christanto Syam
308-326
327-347
Zichun Zhao, Chen Tian, Wei Wang
348-369
Zichun Zhao, Wei Wang, Juan Hao
370-391
Qiang Wang, Ping Jiang
392-409
Lukáš Stárek, Aleš Zpěvák
410-420